مارک و پلو| منصور ضابطیان

عین اون اوایل آشناییمون این کتابارو برای خودش خریده بود،یادمه وقتی که خریده بود انقد ذوق داشت و پسندیده بود کتاب رو که هر جلدش رو توی یک روز خوند!

چندین بار بهش گفتم بیار تا منم بخونمشون اما هر بار یادش میرفت،و البته منم چندتا کتاب واجب داشتم که باید میخوندمشون!

تا این که یروز که میرفتیم بیرون همو ببینیم یادش موند و برام اورد

مارک و پلو| منصور ضابطیان| نشر مثلث

و کتاب مارک دو پلو با مشخصات شبیه بالایی که در واقع جلد دومش هست



خلاصه کتاب:

سفرنامه هایی است از سفرهای منصور ضابطیان عزیز به کشور های مختلف

نظرم درباره کتاب:

شیرین!خیلی شیرین  و به غایت جذاب!

این دقیقا چیزیه که این دوتا کتابو توصیف میکنه!

سفرنامه ای نیست که بگه اینجا رفتم این شکلی بود،اونجا رفتم این رنگی بود

بیشتر آدما مطرحن،داستانشون،فرهنگشون،غذاهاشون...

این که صادقانه خوبی ها و بدی هارو گفته عالیه...

عکس هایی هم که تو کتاب گنجونده شده خیلی عکسای خوبیه.

پ.ن: فک می کردم فقط من آرزومه برم برزیل :))