سمفونی مردگان| عباس معروفی

کتابفروشی آبان تخفیف زده بود،همه ی دوستام رفته بودن و کلی خرید کرده بودن.

بماند که دست هرکدومش حداقل یک "من پیش از تو" یا یک "من پس از تو" یا یک "دختری که رهایش کردی" یا این دست کتاب های پر زرق و برق بود. خوب یا بد من زیاد نمی پسندم اینطور کتاب هارو..

دلم میخواست من هم کتاب بخرم..خیلی دلم میخواست

به یکی از دوستام گفتم برام حضور بزنه و با عین رفتیم کتابفروشی، تو یه موقعیتی هم بودیم که زیادی توانایی مالی نداشتیم.

قرار شد یک کتاب بخرم و من "سمفونی مردگان" رو انتخاب کردم. و چه انتخاب خوبی...


سمفونی مردگان| عباس معروفی| نشر ققنوس



خلاصه کتاب

داستان داستانِ آیدین و اورهان و آیدا فرزندان یک آجیل فروش تو اردبیله، بزرگ شدن و تغییرات عجیبی که تو سرنوشتشون هست...


نظرم درباره ی کتاب

در توصیف این کتاب نمیتونم هیچی بگم...

فقط میتونم بگم وای از عباس معروفی.. وای از سمفونی مردگان...

این کتاب بی شَک شاهکاره...

به قولِ نون این کتاب شعره..رمان نیست..و واقعا هم شعره..سیاله..

همه چیز این کتاب در حد ایده آله

حس میکنم اگه بیشتر از این بگم ممکنه به این شاهکار بی احترامی بشه!

فقط بگم این شاید تنها کتابیه که وقتی که تموم شد پتانسیلش رو داشتم تا همون لحظه دوباره از اول شروعش کنم!