تا پای مرگ| لی چایلد

با رزا بعد از بیمارستان رفتیم پردیس کتاب. از همون اول هی تکرار میکردم که من نباید کتاب بخرم! آخه تعداد فراوانی کتاب نخونده دارم!

بعد اونجا که رسیدیم اول با خودم گفتم بذار ببینم جلد دو کتابای جک ریچرو دارن یا نه! اخه از وقتی جلد یکش رو خونده بودم هربار تو قفسه دنبالش میگشتم ولی نبود. گفتم بذار بپرسم شاید تو انبار داشتن!

پرسیدن همانا و جواب و مثبت و خریدن همانا :))

و با این که خیلی تو صف عقب بود، ولی بعد خوندن سور بز این رو شروع کردم.

تا پای مرگ| لی چایلد| ترجمه محمد عباس آبادی| کتابسرای تندیس

خلاصه کتاب:

جک ریچر بعد از اون قضایای کتاب اول، داره توی یه خیابون واسه خودش راه میره که یه خانومو میبینه که با چند لباس تو دستش داره از خشکشویی بیرون میاد. میره سمتش که کمکش کنه که ناخودآگاه درگیر یه ماجرای آدم ربایی میشه، که در ادامه به ماجراهای خیلی بزرگتری وصل میشه.

نظرم درباره کتاب:

دیگه اونقدر این کتابا جذبم کرده بودن که رفتم جلد دومش رو خریدم!

چیزای ریزی که میگه، طوری که جک ریچر رو توصیف میکنه، طوری که از اتفاقات ریز استفاده میکنه، همه اینا کتابای جک ریچر رو بی اندازه جذاب کرده.

یه اتفاق جالب هم افتاد که وسط کتابم 16 صفحه جا مونده بود و مجبور شدم برم اون 16 صفحه رو تو پردیس کتاب از رو یک کتاب دیگش بخونم :))

ولی در کل اگه بخوام بین این کتاب و کتاب قبلی قضاوت کنم به نظرم قتلگاه کتاب جذاب تری بود.

پ.ن: امروز یاد گرفتم که موقه چاپ کردن کتاب، واحدشون 16 صفحه ایه. ینی ممکنه یک واحد 16 صفحه ای چاپ نشه.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.