داستان خرس های پاندا به روایت یک ساکسیفونیست که دوستی در فرانکفورت دارد و سه شب با مادوکس| ماتئی ویسنی یک

برای المپیاد که رفته بودم تهران، کنار خوابگاهی که توش ساکن بودیم، شهر کتاب مرکزی بود. روزی حداقل یک بارو میرفتیم اونجا :))

یه خورده البته مشکل بودجه هم داشتم! باید خیلی گزیده عمل می کردم. یه آقایی رو دیدم که جلوی قفسه نمایشنامه ها وایساده بود. نمایشنامه ها هم که کوچولو و ارزون بودن

قتلگاه| لی چایلد

یه شبی که عین مشهد نبود، با دوستام رفتیم پردیس کتاب. به قول یکی دیگه از دوستام برای "تِراپی"!

منم چون خیلی احساس افسردگی میکردم، 3 تا کتاب خریدم!!

و به همون دلیل افسردگی تصمیم گرفتم یه کتاب متفاوت بخرم! یه کتاب جنایی :))

قتلگاه| لی چایلد| ترجمه محمد عباس آبادی| کتابسرای تندیس

خلاصه کتاب: داستان شروع یک مجموعس، یجورایی مثل قسمت اول شرلوک هولمز. جک ریچر که شخصیت اصلی داستانمونه یک سرباز ارتشه که از ارتش خارج شده و واس خودش جاهای مختلف کشور رو میگرده. یک روز که تو یک رستوران کوچیک توی یک شهر کوچیک نشسته پلیس میاد تو و به جرم قتل دستگیرش میکنه...

نظرم درباره کتاب:

شاید بعد از دبیرستان و راهنمایی که کتابای بزرگ کلاسیکو میگرفتم دستم و شب و روز میخوندم تا تموم شه، دیگه نشده بود کتابی اینطور باشه برام که تو هر فرصتی که به دست میارم بخونم! تو کلاس وقتی مبحق خسته کنندس تو اتوبوس تو تخت قبل خواب، خلاصه این که خیلی جذابه!

خود شخصیت اصلی خیلی خوب پرداخته شده و شخصیت جالبی داره، اتفاقات جذابن و توصیف ها به اندازه. شوک های باحالی داره و تقریبا هیچ قسمتش خسته کننده نیست.


متفاوت با رمانایی که این اواخر خونده بودم بود و خیلی برام لذت بخش بود.


اگه طرفدار شرلوک هولمز هم هستین حتما بهتون پیشنهاد میکنم ^_^

قصه های امیرعلی 3| امیرعلی نبویان

امیرعلی نبویان رو اولین بار توی برنامه خندوانه دیدم! آدم جالبی به نظر میرسد، خلاق بود و پرانرژی! بعدترها عکسش رو توی شبکه های اجتماعی با همسرش دیدم که به نظر خیلی عاشق میومدن. شخصیت جالبی برام بود و وقتی کتابش رو دیدم تو کمد کتابا که خواهرم گرفته بود تصمیم گرفتم بخونمش. همزمان با "لذات فلسفه" شروعش کردم!! و مشخصا چون جذاب تر بود خیلی زود تمومش کردم :))

قصه های امیرعلی 3| امیرعلی نبویان| انتشارات نقش و نگار

خلاصه کتاب:

کتاب مجموعه داستان کوتاه طنزه. درباره امیرعلی و خانواده و دوستش "مهران"

نظرم درباره کتاب:

بیشتر از هرچیزی داستان های امیرعلی منو یاد داستان کباب غاز تو ادبیات دبیرستان انداخت. همونطور سعی در اغراق و عجیب نشون دادن اتفاقات و افراد برای بار طنز. شاید "خیلی" خنده دار نباشه، ولی بی شک کتاب شیرینیه. به نظرم برای موقعی که داری بعد از یک روز پرکار برمیگردی خونه و میخوای توی اتوبوس یا مترو یه کتاب بخونی، یک انتخاب عالیه.

کتابایی که این اواخر خوندم همش توش مختصری تصویر هم داشت. به نظرم کار دوست داشتنی ایه ^_^