قصه های امیرعلی 3| امیرعلی نبویان

امیرعلی نبویان رو اولین بار توی برنامه خندوانه دیدم! آدم جالبی به نظر میرسد، خلاق بود و پرانرژی! بعدترها عکسش رو توی شبکه های اجتماعی با همسرش دیدم که به نظر خیلی عاشق میومدن. شخصیت جالبی برام بود و وقتی کتابش رو دیدم تو کمد کتابا که خواهرم گرفته بود تصمیم گرفتم بخونمش. همزمان با "لذات فلسفه" شروعش کردم!! و مشخصا چون جذاب تر بود خیلی زود تمومش کردم :))

قصه های امیرعلی 3| امیرعلی نبویان| انتشارات نقش و نگار

خلاصه کتاب:

کتاب مجموعه داستان کوتاه طنزه. درباره امیرعلی و خانواده و دوستش "مهران"

نظرم درباره کتاب:

بیشتر از هرچیزی داستان های امیرعلی منو یاد داستان کباب غاز تو ادبیات دبیرستان انداخت. همونطور سعی در اغراق و عجیب نشون دادن اتفاقات و افراد برای بار طنز. شاید "خیلی" خنده دار نباشه، ولی بی شک کتاب شیرینیه. به نظرم برای موقعی که داری بعد از یک روز پرکار برمیگردی خونه و میخوای توی اتوبوس یا مترو یه کتاب بخونی، یک انتخاب عالیه.

کتابایی که این اواخر خوندم همش توش مختصری تصویر هم داشت. به نظرم کار دوست داشتنی ایه ^_^

نظرات 2 + ارسال نظر
t پنج‌شنبه 24 اسفند 1396 ساعت 16:23

کتاب غرور و تعصب رو چطور؟
میدونی من خیلی کتاب میخونم ولی معمولا کتابایین که خیلی مردم نمیشناسننشون.
منم اومدم یبار یه کتابی که خیلی میگن قشنگه بخونم ولی خوشم نیومد که همین غرور و تعصب بود.
مرسی بابت کمکت. خوشحالم میتونم تمومش کنم
حتما!

غرور و تعصب رو وقتی دبیرستانی بودم خوندم. منم زیاد دوسش نداشتم راستش. کلا زیاد کلاسیک نمی پسندم و رمان های معاصر رو خیلی ترجیح میدم. راحت میرن سر اصل مطلب!
خواهش میکنم خوشحالم کمکی تونستم بکنم

t سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 00:09

سلام کتاب عشق ژنرال رو خوندی؟
یا کتاب کنسرو غول؟ ک ایرانیه.
این اواخر ی کتاب دان کردم ولی کف دستمو بو نکرده بودم که نصفست! و هنوز تو خماریشم توو هیچ جای نت کاملشو پیدا نکردم. خیلی معروفه. اسمشه دختری در قطار! فیلمشم دان کردم ولی دلم نمیاد قبل خوندن کتاب ببینمش!
قصه های امیر علی!اخی! نمیدونستم کتاباش این مدلین!

سلام
متاسفانه هیچکدوم از کتابایی که گفتین رو نخوندم !
ولی این کتاب دختری در قطار رو سرچ کردم اپلیکیشن طاقچه داره میتونین دانلودش کنین
قصه های امیرعلی کتاب لذت بخشیه توصیه میکنم حتما بخونیدش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.