یک روز قشنگ بارانی|اریک امانوئل اشمیت


یک روز قشنگ بارانی|اریک امانوئل اشمیت|ترجمه:شهلا حائری|نشر قطره


خلاصه کتاب: این کتاب شامل 5 تا داستان کوتاهه،که هرکدوم یه قسمتی از زندگی یک زن رو نشون میده،با دغدغه ها و احساسات متفاوت! اگر بخوام خلاصه رو بگم داستان ها لو میره و حیف میشه...پس نمیگم:)

نظرم درباره کتاب: من تا حالا اصلا از داستان کوتاه خوشم نمیومد...و هیچوقتم نمیخوندم! این کتاب رو هم صرفا به خاطر نویسندش انتخاب کردم...اما حالا که اینو خوندم خودم یکی از طرفدارای پروپاقرص داستان کوتاه شدم! توی یک کلمه میتونم بگم فوق العادس!

کتاب خیلی خیلی روونه، یجورایی خودمونی حتی! موضوع داستانا کاملا قابل لمسه،مخصوصا واس خانوما!

یه نکته مهم هم اینکه واقعا نمیشه از اوایل یا حتی وسطای داستان اخرش رو حدس زد!

حجمش هم خیلی کمه توی 3 ساعت میشه تمومش کرد.

نظر کلی: کتاب خیلی خوبیه!توصیه میکنم بخونیدش :)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.